Saturday, January 10, 2009

WANITA PKR KUALA KRAU BERMESYUARAT

Oleh Khalid AK

KUALA KRAU: 11 Januari 2009: Wanita Parti Keadilan Rakyat Bahagian Kuala Krau akan mengadakan mesyuaratnya pada 25 Januari 2009 akan datang bertempat di Pejabat Pusat Khidmat Rakyat, Pekan Kuala Krau jam 3.00 petang.

Demikian dimaklumkan oleh Sdr Zaidah binti Mat Hussin selaku Ketua Wanita PKR Bahagian Kuala Krau yang telah dipilih dalam Mesyuarat Agong Penubuhan PKR Bahagian Kuala Krau baru-baru ini.

"Di mesyuarat itu nanti kita akan memilih ahli jawatakuasa Wanita PKR Bahagian Kuala Krau antaranya Timbalan Ketua, Naib Ketua, Setiausaha, Bendahari, Ketua Penerangan dan Ahli-Ahli Jawatankuasa," jelas beliau.

Seterusnya beliau menambah, "kita mengharapkan supaya seluruh ahli wanita dalam Bahagian Kuala Krau hadir dimana jika ada kerumitan pengangkutan, pihak PKR Bahagian Kuala Krau akan meyediakannya."

Seterusnya beliau mengharapkan Ketua-Ketua dan Ahli Jawatankuasa setiap cawangan membantu Ketua-Ketua Wanita cawangan dalam urusan membawa ahli-ahli wanita cawangan menghadirkan diri ke mesyuarat tersebut.

Bagi urusan tersebut bolehlah berhubung dengan Setiausaha Bahagian dan Ketua Wanita Bahagian serta Ketua AMK Bahagian dimana pihak Bahagian telah berjannji untuk menyediakan pengangkutan percuma kepada mereka yang datang ke mesyuarat tersebut.

No comments:

Post a Comment