Wednesday, January 21, 2009

AL-FATIHAH

Oleh Khalid AK

KG PAYA LUAS: 22 Januari 2009: Jenazah isteri kepada Sdr Shaari Yaman, Timbalan Pengerusi Tetap PKR Bahagian Kuala Krau telah selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Paya Luas, Kuala Krau tengahari semalam.

Allahyarhamah Hashimah binti Abu Hassan, 53 tahun yang mengidap sakit lumpuh sejak 3 tahun lalu telah menghembuskan nafas terakhirnya pada malam semalam di rumahnya di sini.

Selain dari sanak saudara serta jiran sekampung yang menziarahi jenazah Allayarhamah, turut sama ialah Ketua PKR Bahagian Kuala Krau Sdr Haji Suhaimi Said, Ketua AMK Bahagian Kuala Krau Sdr. Hafez Harun, Setiausaha PKR Bahagian Kuala Krau Sdr Azmi Zainun dan beberapa pemimpin PAS dan PKR Kuala Krau.

Sdr. Ab. Kadir Manap selaku Ketua Penerangan PKR Bahagian Kuala Krau yang ditemui diperkebumian jenazah Allahyarhamah menyampaikan ucapan takziah bagi pihak PKR Bahagian Kuala Krau disamping mengharapkan Sdr Shaari dan keluarga tabah menghadapi takdir yang ditentukan oleh Allah SWT kepada hambaNya.

"Kami berdoa moga roh Allahyarhamah dicucuri rahmat dan ditempat bersama roh orang-orang yang beriman di sisi Allah," ujar Sdr. Ab. Kadir.

Al-Fatihah!

No comments:

Post a Comment