Monday, February 2, 2009

MESYUARAT PENUBUHAN PKR CAWANGAN KG PAYA PELONG

Oleh Khalid AK

KG PAYA PELONG: 3 Januari 2009: PKR Bahagian Kuala Krau, Pahang akan bertambah lagi cawangan dan keahliannya apabila satu lagi perkampungan Orang Asal belakang Pekan Kerdau akan menubuhkan cawangan parti tersebut pada jam 4.30 petang ini.

Menurut Setiausaha PKR Bahagian Kuala Krau, Sdr Azmi Zainon, "keahlian PKR cawangan kampung ini telah cukup untuk penubuhan cawangan."

"Kalau dulu masyarakat Orang Asal menjadi tempat Umno/Bn mendapat sokongan padu tetapi di akhir-akhir ini mereka sudah berubah terutamnya golongan muda, mereka bukan saja mendekati PKR tetapi menjadi ahli dan ikut sama terlibat dalam Jawatankuasa Bahagian," ujar Sdr. Azmi selanjutnya.

Difahamkan Pengerusi PKR Negeri Pahang, Sdr Dato Fauzi Abdul Rahman akan merasmikan cawangan tersebut pada 5 Febuari ini jam 4.30 petang bersama Majlis Ceramah yang akan disertai oleh Ketua PKR Bahagian Kuala Krau Sdr Haji Suhaimi Said dan Ketua AMK Bahagian Kuala Krau Sdr. Hafez Harun.

Pihak PKR Bahagian Kuala Krau menjemput kehadiran yang ramai dii majlis tersebut agar memberikan semangat kepada masyarakat kampung tersebut.

No comments:

Post a Comment